fredag den 23. november 2012

Alternative PåskeÆg

Jeg veeeeeed det ikke lige er nu man skal lave påskeæg, men jeg er altså på konditor skole, på tredje hovedforløb, og det er altså hvad man laver. Der også en del konfekt, og det skal nok komme senere, nu der bare lige en billede spam af mine påskeæg som de blev.

Mørk chokolade med hvid og blå kakosmør.

Lidt en smule alien over dette æg, er der ikke? Mørk chokolade som er spraymalet med kakao-smør så den får den hvide og blå farve. Indeni er et hvidt støbt chokoladeæg. Bunden er støbt mørk chokolade på bobleplast.




Svane i hvid chokolade.

Jeg ville så gerne have nået mange flere! Jeg har tons af ideer inde i mit hoved, men måtte "nøjes" med disse. Svanen var en ide der kom i løbet imens jeg lavede de første tre, og lavet lidt i hast.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar