fredag den 15. februar 2013

Fastelavn - med kransekage

Der ikke så meget at sige, jeg lidt på bagkant med det hele. Valentinsdag, Hvid hvede/pandekage dag samt fastelavn er jeg ikke helt så god til at opdatere med diverse boller eller kager af nogen art.

Jeg går pt i skole, og har en del opsummering om hvad jeg har lært de seneste år jeg har været lærling, vi har blandt andet kransekage og wienerbrød.


Wienerbrød er noget juks, jeg stinker mildest talt til det! Det gør det ikke bedre at jeg i dag at jeg først fik målt forkert til min dej og måtte begynde forfra, derefter skar blommen af min tommelfinger så der var et mindre blodbad i konditoriet - glemte jeg lige at sige det var en tids-test?!

Bare det ikke går sådan til min svendeprøve om en måned, så kan det godt være jeg bare sætter mig ned og græder i panik imens jeg forbløder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar